luni, 26 septembrie 2011

Scopul

Buna ziua tuturor!
Am creat acest blog in calitate de parinte a unui copil care a dat admiterea la Unarte (Universitatea Nationala de Arte) Bucuresti, sectia Grafica. El nu e de acord cu blogul, (crede ca nu ar folosi la nimic), de aceea, in respect pentru dorinta lui de a ramane anonim, nu ma pot semna; cred insa ca ar folosi parintilor care investesc in copiii lor, spiritual si material, si celor care se duc la examen cu buna credinta. Poate ca mai multe informatii despre cum sunt apreciate acolo desenele nu ar strica. Mai ales ca universitatea nu expune lucrarile, cum fac cei de la Arhitectura, de exemplu. Voi posta desenele care au fost in mapa de prezentare la interviu, a doua proba a admiterii. Care desene au fost apreciate cu nota 5,6.
In speranta ca vor fi si postari ale celor care au luat alte note, doresc tuturor
Mult succes!

P.S. Aceste desene au fost pozate inainte de alcatuirea mapei; de aceea apar unele note; mai e un desen cu o stampila pe el, care a fost facut la una din olimpiadele la care a participat...si unde a luat un premiu 1 pe tara, by the way...
Urmeaza celelalte desene din mapa, cum intru in posesia lor le postez. Sunt inca in mapa care e pe cale de a fi restituita...

8 comentarii:

  1. Exceptional!
    Vreau si eu sa dau anul asta la grafica la Unarte, dar dupa lucrarile astea si notarea lor, cred ca am 0 sanse :(
    Sunt cel putin socata.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-i adevarat! ai toate sansele! In timpul pregatirii de o luna, langa fiica mea erau doua tipe cu care s-a imprietenit, colege fiind; una terminasa ASE-ul, fara a fi facut liceu de arte, avea talent dar in faza incipienta (zero experienta si siguranta a liniei), alta de vreo 40 de ani, cu zero talent. Ambele au intrat. Intra cei care se pregatesc cu profi de acolo si mai intra cei carora le e dat sa intre. Crede in sansa ta, chiar daca nu te-ai pregatit cu vreun prof de acolo si chiar daca ai talent la desen. Ea s-a pregatit anul acesta cu un prof, care i-a spus ca, daca vrea sa intre, sa uite tot ce stie si sa invete din nou totul, ca pe o noua limba straina. Ulterior poate integra tehnica si stilul ei in grafica. Mult succes! si incearca si la alte facultati din tara, caci examenele sunt decalate!
    Numai bine!
    Lucia

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua
      imi puteti recomanda va rog frumos un profesor bun de desen cu care m-as putea pregati pt examenul de admitere de anul viitor de la sectia de grafica?
      Imi puteti trimite contactele la adresa de email adelasimionescu@gmail.com
      multumesc mult
      adela

      Ștergere
  3. Multumesc, dar totusi nu inteleg de ce au dat asa nota, cum au argumentat profesorii?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La examen nu-ti da nimeni explicatii. Explicatii i-a dat mai tarziu proful despre care am scris anterior. E ca si cum ai veni la piata cu mere, iar acolo ti se cer pere. Stiu doar ca, la sfarsitul probei-interviu, unde ti se cere sa povestesti despre lucrarile tale, i s-a urat "Succes!".

      Ștergere
  4. Daca ati fost dezamagita de rezultatele primite pentru mapa(care tin sa va spun ca sunt lucrari super bune, pe langa cele facute colegii mei de facultate veniti de la Tonitza, momentan in an 3, licenta, deci an terminal), atunci ar trebui nici sa nu auziti de grozaviile traite dupa intrarea acolo. Daca nu te afli intr-un grup Tonitzian mai nimeni nu te agreeaza, in special proful/profa de la atelier, unde iti petreci majoritatea timpului. Eu una cred ca am intrat acolo printr-un miracol, si tot printr-un miracol am si rezistat astia doi ani, urmand acum si ultimul, de care sper sa trec cu bine si sa nu imi faca figuri profa la licenta, dupa cate am experimentat, eu venind de la un liceu teoretic. Chiar mi-ar face placere(probabil intr-un mod sadic pentru mine, sa retraiesc momentele in care am fost tratata ca si cum nu existam in clasa aia), sa va impartasesc cateva din experientele mele la Unarte.

    RăspundețiȘtergere
  5. Waw sunt uimit de lucrurile pe care le citesc pe aici... Anul acesta voi da si eu atmitere la UNARTE dar la moda nu la grafica. Lucrez la mapa de un an si ceva si imi dau silinta sa fie una destul de buna. Eu sunt la Liceul de Arte "Dinu Lipatti"-Pitesti la sectia arhitectura... Lucrarile de aici sunt foarte bune, tehnica, desenul, linia, compizitia... insa din punct de vedera al arhitecturii. Aceasta modalitate de redare atat a naturilor statice cat si a diverselor compoziti este specifica celor de la arhitectura, la grafica se bazeaza pe alte tehnici de redare si pe alt tip de compozitii (referitor la tema lor). Va pot sta la dispozitie cu ceva lucrari, pentru a vedea orecum cerintele sau modul de abordare al compozitiilor in grafica realizate de diversi elevi ai acestei sectii din liceu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte util! Ma pregatesc sa dau si eu la Unarte la Grafica si abia de se gasesc exemple de ceea ce se cere pt portofoliul de adimitere. Multumesc mult pt postare! Superbe desenele!

    RăspundețiȘtergere